استقلالی ها پنالتی می خواستند؟ | پس بیایید برویم شطرنج بازی کنیم!

استقلالی ها پنالتی می خواستند؟ | پس بیایید برویم شطرنج بازی کنیم!

به گزارش همشهری آنلاین محمدرضا عباسی در خصوص دیدار نساجی و استقلال اظهار کرد: این بازی برای تیم ما مهم بود و برای خود ما حساس بود. البته انتظار داشتیم

به گزارش همشهری آنلاین محمدرضا عباسی در خصوص دیدار نساجی و استقلال اظهار کرد: این بازی برای تیم ما مهم بود و برای خود ما حساس بود. البته انتظار داشتیم خیلی بهتر بازی کنیم ولی شرایط جدول باعث شد بازی خوب انجام نشود. خدا را شکر که نتیجه تیم های دیگر به شکلی پیش رفت که کسب همین یک امتیاز هم به سود تیم ما شد.

وی در خصوص اینکه استقلالی ها معتقد بودند برخورد او با آرش رضاوند پنالتی بود ولی حیدری آن را نگرفت گفت: شاید در تلویزیون تصاویر به شکلی بود که انگار برخورد وجود دارد ولی برخورد من به شکلی کاملا طبیعی بود. اگر آن برخورد پنالتی بود پس همه باید برویم شطرنج بازی کنیم!

هافبک نساجی تاکید کرد: این مثل یک برخورد معمولی داخل ۱۸ قدم بود که همیشه در فوتبال بین بازیکنان اتفاق می افتد. من کاملا می دانستیم بازیکن استقلال می خواهد خودش را به زمین بیندازد و پنالتی بگیرد و برای همین مساله هیچ فشاری به بدن او وارد نکردم و داورهم کانلا نزدیک صحنه بود و دید من هیچ برخورد خاصی نداشتم.